18 November 2010--20:54

Jag Àr rastlös men orkar inte göra nÄgot, kanske ingen vidare bra kombination.
Jag har ett litet problem med min Iphone.
Om jag vrider den till höger eller vÀnster sÄ följer liksom skÀrmen med.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara det bÀttre.
Det Àr i alla fall sjukt irriterande och jag har kollat igenom typ hela telefonen efter nÄgot att stÀlla in sÄ den slutar att göra sÄ.
Jag har för mig att jag stÀllde in att jag ville ha det sÄ men fÄr damp pÄ mobilen nÀr den Àndrar sig nÀr jag vrider pÄ den.
Det gÄr ju liksom inte att ligga ner och skriva sms tex!
VET INTE HUR JAG SKA ÖVERLEEEEVAAA......

ne men det Àr lite irriterande faktiskt.
SÄ Àr det nÄgon som vet vart jag ska kollla efter den instÀllningen?
Eller finns den ens?


Jag berÀtttade ju för er att jag lyckats backa ner stolpen elelr vad jag ska kalla den.
Och jag tÀnkte att jag skulle visa en bild..
Ända bilden jag har pĂ„ min iphone som jag inte lagt upp hĂ€r sĂ„g jag nyss.






Nu ska jag kolla pÄ Grey's Anatomy och Àta banan.


btw sÄ Àr ni som lÀser den hÀr bloggen extremt dÄliga pÄ att kommentera, jag har rÀknat ut att bara 1,5 % av dom som lÀser kommenterar.. KULIJULI.


Kommentarer
Postat av: Thorastrid

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-08-09 @ 10:54:50
URL: http://thorastrid.blogbow.com
Postat av: Filippa

var gÀrna med i dagens blogg! :)

http://filippalinnnea.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html

2011-08-09 @ 11:08:00
URL: http://filippalinnnea.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0