18 November 2010--20:04

Den hÀr jobbdagen har typ vart underbar.
Imorse var ALLA barnen pÄ asbra humör.
Det brukar annars alltid vara nÄgon som Àr lite grinig eller nÄgon som vaknat pÄ fel sida men imorse var alla pÄ strÄlande humör.
Tanner sjöng vid frukostbordet, Elise berÀttade om hur extremt rolig hennes fredag kommer bli (dom ska ha crazy hair day i skolan) Och zach sa godmorgon.

Han brukar oftast se ut som en zombie nÀr han vaknar.

Men jag förstÄr honom, Àr ju egentligen likadan men jag har inget val hÀr, bara se till att vakna direkt.

 

Hela morgonen fortsatte förvÄnadsvÀrt lÀtt.

Elise ville ta pÄ sig en prinsessklÀnning till skolan och nÀr jag sa att hon inte kunde det sÄ sa hon bara okej och ville sedan att jag skulle vÀlja nÄgot annat hon kunde ta pÄ sig.

Jag blev sÄ chockad, jag var helt 100 pÄ att hon skulle försöka övertyga mig om att hon skulle fÄ ha prinsessklÀnningen.

Sen i bilen satt alla och sjöng med i lÄtarna, det lÀt riktigt roligt.

Sen Äkte jag till gymmet och cycklade, körde pÄ crosstrainern och styrketrÀnade.

Sen hem och dammsuga och kolla serier.

I helgen ska jag vara riktigt sparsam.
Jag ska Àven följa med rebecca till ett stort köpcenter i pleasanton och om jag ska köpa nÄtt sÄ ska det bara vara julklappar.
Skulle vara skönt att bli klar med allt det.
Sen ska vi gÄ och se nya Harry Potter filmen.
Och Pia kom med förslag om att vi ska hyra cycklar och cyckla över golden gate bron pÄ söndag.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0