15 November 2010--18:57

Jag har haft en kul helg.
bio.
SĂ„g Morning Glory i fredags och Due Date (tror jag den heter?).
Morning Glory var rolig och den andra helt ok.
Idag har vart en helt vanlig dag.
TrÀnade efter jag slÀppte av barnen.
Sen trÀffade jag en ny aupair, Rebecca.
Hon var trevlig.
Sen Äkte jag hem och tog en powernap innan jag Äkte och hÀmtade Tanner och Elise.
Sen Äkte vi till Zachs skola och vÀntade till hans schack slutade och sen fick vi rusha till trÀningen som började 5 minuter innan schacken slutade..

Sen har jag lyssnat pÄ Elise som har lÀst för mig och nu ligger jag och kollar Desperate Housewifes.




Jag saknar den hÀr tjejen.
Hon Ă€r lite dĂ„lig pĂ„ att uppdatera sin blogg, men jag Ă€lskar henne Ă€ndĂ„ ♄

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, jag vet att den dÀr tjejen pÄ bilden har sÄ mycket prov just nu sÄ hon pluggar hela tiden och nÀr hon inte gör det sÄ sover hon, det lugnar nog ner sig snart! Kram kram saknar dig med! Men det kÀnns sÄ skönt att du har det bra! Vi har sol idag!

2010-11-16 @ 12:28:36
Postat av: Pallish............

KÀnner igen den dÀr.....

Tja rÄ...

2010-11-16 @ 20:06:03

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0