10 November 2010--22:40

Efter att jag skrev det förra inlÀgget sÄ gick jag ut till bilen och skulle köra och hÀmta barnen.
Men det gick inte sÄ smÀrtfritt som jag hade tÀnkt mig.
Jag börjar backa ut bilen och jag kollar Ät höger.
Borde kollat Ät vÀnster för pÄ vÀnster sida har dom en liten grej.
Vet inte hur jag ska beskriva den.
Men det Àr som en liten pelare, gjord av tegelstenar.
DÀr Àven husnummret stÄr..
I allafall.
Jag backar och helt plötsligt sÄ hör och kÀnner jag att bilen kraschar in i nÄgot.
RĂ€ttt gisssat.
Pelaren.
SHITHELVETESJÄVLASKIT hinner jag typ tĂ€nka innan jag kör fram, springer ut och kollar pĂ„ bilen.
Hade sÄn jÀvla tur kan jag sÀga, det blev bara nÄgra repor pÄ undersidan av bilen, dÀr bak.
I mitten av bilen.
Jag var verkligen totalt fel..
Sen backar jag ut igen och kollar till vÀnster för att se till sÄ att jag inte kör in i pelargrejer igen.
Men det finns ingen pelargrej kvar.
Jag lyckades ha sönder den totalt, sÄ det lÄg tegelstenar utspridda.
HELVETE tÀnker jag igen och försöker laga den.
Vilket var omöjligt och jag blev bara mer och mer sen.


SÄ jag kan konstatera att jag hade sÄn jÀvla tur att det inte blev vÀrsta mÀrket pÄ bilen eftersom hela pelaren förstördes.


Min vÀrdpappa skrattade Ät mig och kunde inte förstÄ hur jag lyckades backa in i den nÀr jag vet att den finns dÀr, jag kör upp och ner för uppfarten flera gÄnger per dag.
Bilen har backspeglar, pipgrej (piper nÀr man kommer för nÀra saker) och sen sÄ har den Àven en kamera dÀr bak sÄ man ser exakt vad man har bakom sig..


Bilen pep inte idag.
Och jag kollade inte pÄ datorgrejen.


Lyckat..


Var sÄ pinsamt att ringa Denise och berÀtta om det.
KÀnde mig som vÀrldens klantigaste.


Sen fortsatte dagen lite i samma mönster.
As mycker trafik nÀr jag hade hÀmtat upp tanner och charlie sÄ det tog lite lÀngre tid att komma till zachs skola Àn vad det gör i vanliga fall.


Och han satt sÄklart inte utanför sitt klassrum som vi hade bestÀmt.
SÄ vi springer runt och letar efter honom i typ 15 moinuter och dÄ börjar jag bli riktigt orolig.
Kul att behöva ringa och sÀga att jag har förstört pelaren + att jag inte kan hitta deras ena barn...
Men tillslut hittar jag honom och nÀr jag frÄgade varför han inte var dÀr vi hade bestÀmt att vi skulle mötas sa han bara men i waited foreveeeer.


Sen Äkte vi hem och jag skÀmdes nÀr jag sÄg vad jag hade lyckats Ästakomma med pelargrejen.
Pelare Àr egentligen fel ord.


Sen Äkte jag och trÀffade en ny svensk aupair, vi Ät middag pÄ California Pizza Kitchen.

JÀttekul att prata svenska igen, jag tror jag överanstrÀngde halsen idag.

Imorgon Àr det picknick som gÀlller med barnen.

Nu ska jag kolla lite serier sen sova.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Men nÀ stackare, vilken stress, ojoj tur att han skrattade vÀrdpappan, stackar dig, usch vilken otursdag! Kram kram

2010-11-11 @ 22:23:49

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0