10 November 2010--13:57

Idag har jag inte gjort speciellt mycket.
SlÀppte av barnen, Äkte till gymmet.
Det var inte sÄ kul idag eftersom jag var sÄ jÀvla trött.
Åkte hem, kollade pĂ„ serier och sen vid 11:30 sĂ„ tĂ€nkte jag att jag skulle ta en liten powernap men varje gĂ„ng mobilen ringde sĂ„ stĂ€llde jag om den.
SÄ jag gick upp vid 13:30 och jag kÀnner mig fortfarande helt slut.
Skulle lÀtt gÄ och sova igen om hjag kunde.
Men jag ska Äka och hÀmta Tanner och Charlie (hans kompis) dom ska ha en playdate.
Elise har en playdate hemma hos en klasskompis och Zach har soccerpractice direkt efter skolan.
Elller den börjar 3:30 sÄ jag, tanner och charlie ska Äka dit och hÄlla honom sÀllskap tills den börjar eftersom dom inte fÄr vara ensamma pÄ skolan efter dom har slutat.

Idag har det vart typ 15 grader och skinande sol.
Inte för att jag har tagit vara pÄ det men ÀndÄ.
Och imorgon blir det förmodligen picknick om vÀdret vill.
Det stÄr att det ska vara skinande sol och 18 grader..
Tycker det lÄter lite kallt för en picknick men vi fÄr se.
I annat fall sÄ fÄr vi vÀl ha picknick i vardagsrummet eller nÄtt.


Jag har ingen rolig bild sÄ ni kan fÄ en pÄ en sjukt god macka.
Pesto, avokado, tomat och kalkon.






Och mamma du kommenterade mitt förra inlÀgg.
Det Àr inga bullar, det Àr kakor.
Och det bruna Àr chocolatechip :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0