1 November 2010--13:15

haha sÄg att jag hade lagt upp en bild pÄ min handkrÀm nÄgra inlÀgg ner.
Meningen var att jag skulle skriva att den var suuuper duuuuper bra.
Btw sÄ har jag sÄn jÀvla trÄningsvÀrk idag i benen, det krampaar.



mitt hÄr ser gul/grÄtt ut.


Jag och pia


Fööör jÀvla gott..



Jag vet att bilden inte Àr upprÀtt men jag orkade inte.
I alla fall, det Àr en ekorre pÄ bilden, försökte ta en bra bild sÄ jag kunde visa er hur jvÀla feta ekorrarna Àr hÀr, vissa ser ut som mördarekorrar typ.
Jag kan sÀga att dom Àr typ överallt, jag ser minst 3-4 överkörda varje dag.
Dock har jag inte kört över nÄgon Àn!
Förra veckan sÄg jag en som fortfarande rörde pÄ sig.
Äckliiigt.


Det har vart en vÀldigt soft dag.
Nu sitter jag och kollar pÄ nÀr zach och elise spelar Wii.
Dom Àr nöjda om jag berömmer dom lite dÄ och dÄ.
Det Àr inte sÀrksilt anstrÀngande, speciellt eftersom dom Àr vÀldigt duktiga.



Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej! Åh sĂ„ kul med lite bilder, fin du Ă€r! kram Mims

2010-11-02 @ 08:38:27

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0