1 November 2010--13:03

Vaknade vid 8:20 imorse.
Vi Ät frukost och sen spelade zach och tanner dator och elise satt och mÄlade.
Sen Äkte vi till Powells eftersom dom alla har fÄtt 10 stickers för gott uppförande.
Jag hade blodsockerfall och istÀllet för att vara smart och ta en frukt sÄ tÀnkte jag att jag köper nÄtt gott dÀr.
Jag hade tydligen FÖR brĂ„ttom och missade att man skulle lĂ€gga i parkeringspengar.
Det resulterade i p böter pÄ 30 dollar.
Min andra b-böter sen jag kom hit.
Rekoooord.
FortsÀtter jag i den hÀr takten sÄ lÀg jag ha fÄtt minst 12 innnan Äret Àr slut.
Sen Ă„kte vi hem och Ă„t lunch.
Jag Ă„t en kalkonmacka med philadelpia och barnen Ă„t pizza.
Nu har tanner Äkt ivÀg med alex och handlat födelsedagspresent till hans kompis, han ska nÀmligen pÄ födelsedagskalas idag (tanner alltsÄ)
Sen ska jag skjutsa zach till en kompis.

Sen ska jag och elise ha lite mys, kolla pÄ film och sÄnt, om hon vill alltsÄ.
Hon sitter brevid mig nu i fotöljen och spelar Froggy Jump pÄ min mobil.
Dom Àlskar det.
Vilket jag förstÄr hehe.

Hon var sÄ söt nyss nÀr tanner skulle Äka.
hon sa: But soof, i wanna stay here with you.
jag: Yes, you can do that.
Hon: good, because i love you.

Dom dÀr spontana kommentarerna Àr sÄ gulliga.

Jag fick min lön i fredags (jag fÄr den en gÄng i veckan)
Och igÄr hade jag 12 dollar kvar pÄ mitt konto.
Rekoooord.
2 dagar.
Och jag som hade tÀnkt börja spara..
Och sÄ p böter pÄ det.
Men en p böter hit eller dit.
Dom Àr ju inte pÄ sÀrskilt mykcet liskom.


Utsikten frÄn baksidan. Mysigt vÀder



NÄgra av barnen igÄr efter dom hade gÄtt Trick Or Treat. Dom sorterade allt godis, asgulligt.



IgÄr nÀr jag var pÄ vÀg och möta familjen. TrÀden har sÄ fina fÀrger





Jag och Malene var i en Halloween Store i lördags, jag hölll pĂ„ att DÖÖÖ


TÄNK ER ATT HON SATT OCH VAGGADE FRAM OCH TILLBAKA I DEN DÄR JÄVLA GUNGSTOLEN. Typ The Rings Grandma!


normalt..
 



Köpte min första kaffe igÄr, den var faktiskt helt ok, nÄtt med caramel och vaniljsmak. förmodligen inte det nyttigaste i vÀrlden..
Alla amerikaner brukar stava mitt namn Sophie sÄ jag blev ganska förvÄnad nÀr han stavade det sofi



Mormor och morfar!
Jag sa ju att jag hade skickat ivÀg ett brev till er, jag hittade det igÄr, det hade Äkt bakom skrivbordet sÄ jag ska försöka komma ihÄg och skicka det idag :)

OCH VILLE
Din present kommer inte hinnna hem till dig till din födelsedag eftersom jag Àr seg pÄ att skicka, sÄ den kommer typ om en vecka, tÀnk positivt, en extra dag att öpppna presenter hehe..


Nu vill Elise ha min uppmÀrksamhet!

 






Kommentarer
Postat av: Right Wing

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-06-09 @ 10:51:10
URL: http://right-wing.blogimagine.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0