1 November 2010--00:46

Har haft fullt upp idag (egentligen igÄr eftersom klockan Àr efter 12)
Jag gick Trick Or Treat med familjen, det var jÀttemysigt.

Det började precis skymma och alla barnen sprang fram och tillbaks mellan husen.


Jag skulle möta upp dom men sÄklart sÄ hade jag lite brÄttom nÀr jag pratade med denise i telefon sÄ jag lyssnade fel och gick upp och ner för vÄran backe 2 gÄnger.
Det Àr en sjukt brant backe och den tar typ 15 min om man gÄr fort.
Dom var pÄ gatan brevid eller hur man ska sÀga sÄ det var bara att gÄ ner Ànnu en gÄng och sen upp för nÀsta.
Mina ben Àr helt döda, dom var redan helt slut efter gymmet igÄr.


Idag nÀr jag och Malene vaknade sÄ drog vi in till Walnut Creek och Ät brunch pÄ California Pizza Kitchen.
Och dom har mycket annat Àn bara pizza kan jag sÀga för er som inte vet det.
Sen Ă„kte vi runt och letade present till min bror.
Jag hitttade Àven en julklapp till min syster.
Sen skjutsade jag hem malene och mötte sedan upp Pia, vi kom till bion vid 2 tiden och alla bra filmer hade precis börjat och vi orkade inte vÀnta tvÄ timmar sÄ vi valde att se Conviction.
Den Àr verklighetsbaserad och handlar om en kille som blir oskyldigt dömd och hans syster (hilary swank) gör alllt i sin makt för att fÄ honom frigiven.
Och sÄklart, sÄ var den sorlig.
Det hela blir sÄ mycket vÀrre nÀr man vet att det har hÀnt pÄ riktigt.
Jag ville börja grÄta flera gÄnger men kÀnns inte riktigt bekvÀmt att göra det i en biosalong.
Dock var det andra som bÄde snyftade och hulkade.




Sen gick vi till Victoria's Secret och jag hittade lite grejer (omöjligt att inte hitta nÄgot dÀr)
Kommer bli sÄ fattig under det hÀr Äret.


Och imorgon Àr barnen lediga frÄn skolan sÄ det stÄr "sovmorgon" (till 9 om jag har tur), fotbollstrÀning, playdate och födelsedagskalas pÄ schemat imorgon!


Nu mÄste jag sova..ögonlocken vill inte riktigt lÀngre.


Jag har vart i USA i 64 dagar nu.
Det Àr sjukt hur fort tiden gÄr.
Jag kommer ihÄg nÀr sandra (den tidigare aupairen) sa att tiden verkligen springer ivÀg frÄn en och jag tÀnkte: hehe mmm det Àr bara sÄnt man sÀger..
I guess i was wrong.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0