1 November 2010--21:31

Idag nÀr jag skulle Äka och hÀmta Tanner frÄn födelsedagskalaset sÄ körde jag sÄklart fel.
Det var en 10 minuters körning och det var tvÄ vÀnstersvÀngar jag skulle göra men sjÀlvklart sÄ missar jag den sista och kör för lÄngt och kommer lÄÄÄng lÄngt upp i "bergen" eller vad man ska kalla det.
SÄ det var bara att vÀnda om och köra tillbaks en bit.
Men jag tog kort pÄ den fina utsikten

Men jag hittade dit och tilllbaks igen.



Sen Äkte jag in till Walnut Creek och mötte upp Malene, vi köpte kaffe och satte oss ute i solen och pratade.
Mysigt.

Ehm solen?? tÀnker ni nu nÀr jag sitter i skuggan..men det var sol, pÄ andra sidan liksooom.





Sen Äkte vi till Target för hon skulle köpa ljus och jag kollade ocksÄ runt lite och hittar dessa tvÄ olika dofter.
SjÀÀÀlvklart vill man ha Pumpkin pie och apple pie doft pÄ sina ljus..
Har svÄrt att tro att vi skulle ha nÄtt sÄnt i sverige..
Lite halvtjockt om man skulle köpa dom för att ha pajdoft omkring sig hela tiden..




Jag har ett litet problem nÀr jag pratar i telefon med nÄn hÀr.
Hemma sÄ brukade jag typ avsluta samtal : Aa, bra, hej.
Man fÄr liksom med allt dÄ.
Ett ja, ett godkÀnnande (typ)och ett hejdÄ.
Men nÀr jag gör samma sak hÀr sÄ blir det fel.
Jag sÀger good, bye.
Men det lÄter som jag sÀger goodbye fast efterblivet och jag sÀger inget om det vi har kommit fram till (good)
Vill ju att det ska bli samma sak yes (ja) good (bra) bye (hej)
Men jag hör ju att det lÄter yes, good....bye.

LÄter som att jag Àr retarded istÀlllet och den jag pratar med brukar oftast frÄga igen nÄtt i stil med: was that okay or what???? Som om vi liksom inte allls hade kommit fram till nÄtt fast det hade vi ju gjort med mitt GOOOD.
JAJA

Nu ska jag fortsÀtta kollla pÄ Moulin Rouge.
Har inte sett den förut faktiskt.

Jag Àr sÄ shoppingsugen vilket Àr vÀldigt dÄlig tajming eftersom jag just nu har typ 20 dollar.
PÄ fredag Àr det löning sÄ jag mÄste leva fattigt hela veckan.
TrÄkigt.
Jag vill shoppa.
Det första jag ska göra pÄ fredag Àr att Äka till Victoria's Secret och köpa trosor och en ny bh.
Dom jag hade med mig hit Àr inte sÄ bra lÀngre.

Jobbiiiigt jag har det vaaa..





Kommentarer
Postat av: Vivi

Nu ser du (pÄ andra bilden) amerikansk ut med kepa och take away coffe i handen....inte för jag vet men jag har ju sett i skvallerblaksorna liksom....lÄter som att du har det toppen! Kram

2010-11-02 @ 08:39:39
Postat av: billis

"Lite halvtjockt om man skulle köpa dom för att ha pajdoft omkring sig hela tiden.." HAHAHAHAHAHAHA!!!!! Àlskar din blogg!

2010-11-04 @ 15:31:40
Postat av: Angelica Thorsell

Åhh. victoria secret... vill ha alla deras goda hudkrĂ€mer mm.. doftar sĂ„Ă„ gott och Ă€r sköna att anvĂ€nda. Jag har kvar en tub hand och body cream som heter pure seduction och har haft en romatic wish..

Ska du skicka paket hem till familjen nÄgongÄng sÄ fÄr du gÀrna köpa nÄgon krÀm till mig sÄ sÀtter jag in pengar till dig.

ny bh och trosor, ja.. lÄter som du endast hade ett par med dig.. hahah.. :-)

kul att shoppa antar jag nÀr allt Àr sÄÄÄ mkt billigare, min vÀn som bott i USA sa till mig att du kommer tycka det Àr skittrÄkigt att komma hem och shoppa sen.. OM du nu kommer hem?!!



angÄende avslut att telefonsamtal, kan du inte sÀga Okej, bye istÀllet för good, sÄ kanske du inte lÄter sÄ efterbliven som du sÀger.. och sÄ kanske de fattar att du sÀger okej, till det ni bestÀmt.. :-)



ha det sÄ bra Sofie



Kram

2010-11-04 @ 19:58:47

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0