8 December 2010--10:41

Jag lever.
Jag har bara ingen lust att blogga.
Det hÀnder inte speciellt mycket justnu sÄ finnns inte riktigt nÄtt att skriva om.
IgÄr skjutsade jag barnen till skolan och sen tvingade jag mig sjÀlv till gymmet.,
Skönt nÀr det var klart.
Sen Äkte jag hem och fixade tvÀtten och massa sÄnt och sen var det dags att Äka och hÀmta barnen.
PÄ kvÀllen trÀffade jag amanda och vi gick runt och kollade i massa affÀrer.

Och imorse skjutsade jag barnen till skolan och sen Ă„kte jag till gymmet.
Sen Äkte jag till safeway och köpte mer flingor och mjölk till barnens frukost imrogon.
Sen Äkte jag hem och fixade tvÀtten och nu ligger jag hÀr.

Mycket variation just nu....


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0