5 December 2010--21:57

Imorse vaknade jag först av att barnen sprang med hÀlarna först utanför mitt rum.
Men lyckades somna om.
Vaknade en timme senare av samma sak och tÀnkte att det var lika bra att gÄ upp.
Gick upp och gjorde havregrynsgröt för lite julkÀnsla.
TĂ€nkte jag.
Jag tog för lite vatten.
Den andra varianten vi hade förut behövde inte lika mycket vatten.
SÄ gröten blev vÀldigt hÄrd och fast och jag behövde dricka hur mycket vatten som helst för att fÄ ner det.
SÄ imorgon blir det nÄgot annnat.
Sen slappade jag bara och vid 12 tiden Äkte jag och hÀmtade upp pia och sen Äkte vi och hÀmtade upp malene och sen bar det av till aupair möte.
Det var julklapps utdelning.
Alla som villle vara med skulle köpa nÄtt.
Jag och malene köpte bÄda ett presentkort pÄ starbucks och sen sÄ fick alla ett nummer och sen fick man ta vilken present man ville.
Men hade nÄn annan tagit en present som man ville ha sÄ fick man sno den frÄn personen.
Ganska kul faktiskt.
Jag fick en mupp med en jultomte eller nÄgot sÄnt pÄ.

Sen Äkte jag och flera andra aupairer till starbucks och satt dÀr ett tag och sen Äkte jag hem.
Var hemma ett tag och sen Äkte jag till walnut creek och hÀmtade upp amanda pÄ barten och sen Äkte vi och mötte rebecca och sen Ät vi middag pÄ California Pizza Kitchen.
Och nu ligger jag i sÀngen och Àr trött.
Imorgon ska jag börja mitt nya liv.
Vet inte hur mÄnga gÄnger jag har sagt det men kÀnnner att nÄngÄng mÄste ju vara den sista liksom..

Nu ska jag kolllla nÄn mysig serie och sen sooovaa.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0