4 December 2010--11:41

Ligger i sÀngen och tar det lugnt.
Ska snart in i duschen.
Vaknade imorse av att zach kom in och frÄgade vart hans tjocktröja var.
Men det gjorde inget, behövde ÀndÄ komma upp.
Efter att jag hade hittat hans tjocktröja sÄ gick jag och gjorde en omelett till mig.
Efter det ringde jag min Àlskade syster som var nÄgot smÄ distraherad emellanÄt.

Funderar pÄ om jag ska dra till gymmet nu eller senare.
Ska nÀmligen trÀffa Malene i Walnut Creek klockan 2 sÄ det Àr precis sÄ att jag hinner till gymmet innan om jag Äker nu men jag orkar inte resa pÄ mig..
Hm..


TÀnkte om ni ville se en helt NYTAGEN bild pÄ mig..
Kan ju erkÀnna att jag har gÄtt upp lite i ansiktet, eller vad tycker ni?? :)




Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha guulllliiisss!!

2010-12-04 @ 21:07:00
URL: http://louiseciolina.blogspot.com
Postat av: Vivi

NÀÀÀÀ jag vill hellre se en vanlig bild! Tröjan kÀnner jag igen!!!! Favon... kram Mamma

2010-12-05 @ 09:50:34

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0