27 December 2010--22:03

Precis hemkommen frÄn en shoppingrunda med amanda.
Först kollade vi en snabbis i walnut creek men hittade inte det vi letade efter sÄ vi bestÀmde oss för att Äka till Sun Valley Mall i concord.
DĂ€r hittade Amanda sina perfekta skor.
Sen gick vi vidare och jag hittade ett par skor pÄ Forever21 som jag egentligen inte riktigt gillade fÀrgen pÄ.
Dom var lite mossgröna/grÄa men dom kostade bara 15 dollar sÄ jag var tvungen att köpa dom ÀndÄ.
Man vet ju aldrig nÀr man kan behöva ett par mossgrön/grÄa skor!
Sen gick vi vidare och jag hittade en vinterjacka som var grön den ocksÄ.
Haha egentligen lite samma sak dÀr.
Hade vÀl föredragit en annan fÀrg men jag passade i den och den var 30 % off och jag behöver en vinterjacka nÀr jag ska följa med familjen upp till tahoe.

Nu ligger jag i sÀngen och Àter lite vaniljyoghurt med russin och musli i.
Jag har vart sugen pÄ Àppelpaj med vaniljglass hela kvÀllen men valde yoghurt istÀllet.
Duktigt vaaaa?

Nu ska jag lÀsa lite skvallertidningar och sen ska jag sova.

Har inga bilder att lÀgga upp tyvÀÀÀrriis

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej dÀr! HjÀlp, hur ska du fÄ hem allt? Du fÄr bestÀlla en container.....mossgrönt? ja det Àr nog fint! Ska kolla pÄ biljetter mm ang Saris kram

2010-12-28 @ 09:11:04

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0