23 December 2010--16:09

Det blev en liten halvrush imorse eftersom Tanners skor helt plötsligt var borta..
SĂ„ alla sprang runt och letade efter dom.
Efter ett tag kommer Tanner pÄ att han lÀmnade dom i bilen igÄr..
SÄ det löste sig.
Sen skjutsade jag barnen och Beth till barten.
Parkerade och hjÀlpte henne med biljetterna och sÄnt.
Kan vara en ganska stor utmaning nÀr man har tre barn som springer runt.
Sen Äkte jag hem och fixade lunch och sen fixade jag med tvÀtten och sen tog jag en liten nap.
Nu sitter jag hÀr.
Ska snart Äka ivÀg och göra det alla andra förmodligen gör idag.
JULSHOPPA det sista..
Kommer födmoligen vara galet att hitta parkering.
Men jag tÀnker inte ge mig.
Jag ska tamefan hitta legoplattan jag har letat efter i en mÄnad till tanner och zach.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0