21 December 2010--23:02

Efter jobbet sÄ Äkte jag och hÀmtade upp Pia och sen Äkte vi till en kina restaurant och Ät mat.
Jag Ät kyckling i curry röra med broccoli och LIIIIS.
As gott.
Sen har jag vÀl inte gjort nÄgot mera.

Mamam du har ju frÄgat ett antal frÄgor sÄ tÀnkte svara pÄ nÄgra.
Halibut Àr en fisk. Har inte smakat hur den smakar utan pestoröra pÄ men med pestoröra sÄ Àr den as god.

Ja jag har sett eran gran och den Àr fin, dock ser jag lite grejer jag skulle vilja Àndra ;)

Nej det gÄr as segt nrÀ jag försöker kommentera i din blogg.
FÄr ladda om sidan 2345 gÄnger men det funkar oftast inte ÀndÄ sÄ jag fÄr damp.
Lyckades nyss kommentera dock. Det tog min BARA 15 min.

Nej jag tror inte att jag har trÀnat fel, tror bara att jag har massa muskelknutar i ryggen som gör att nerver kommer i klÀm eller nÄtt.
Men en annan aupair har en massagestol hemmma hos sig sÄ ska testa den och se om det hjÀlper.



SĂ„Ă„Ă„ now you knooow..
Har hört att ni har det riktigt jÀvla kallt hemma och hur mycket snö som helst.
HÀr regnar det visserligen men blir inte kallare Àn 10+..
Antar att jag vÀlde rÀtt vinter att Äka ivÀg..
Hehe


Dagen har förövrigt vart bra.
Jag, Tanner och Elise gick och sÄg Tangled.
Den var bra.
Sen Äkte vi hem och jag lÀste för Elise sÄ hon skulle somna eftersom hon Àr förkyld.
NÀsan rinner och hon Àr trött.
Tycker sÄ synd om henne.
Antar att jag ocksÄ kommer bli smittad.
Kan liksom inte sÀga nej nÀr hon kommer och frÄgar om hon fÄr snuggle lite.


Nu ska jag sova.
Imorgon börjar folk som ska fira julafton hÀr dropppa in.
Fast dom ska inte bo hÀr utan i ett annat hus som tillhör nÄgra vÀnner till familjen.
Dom Àr bortresta sÄ det passar ju perfeeeekt.


 
Lisiepisie igÄr pÄ Bentley, vi sitter pÄ en bÀnk och kollar nÀr killarna spelar


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej! Bra med svar pÄ frÄgorna! NÀÀÀhÀÀÀ vill du Àndra lite i granen???? Kram hoppas nu att ni fÄr en fin jul, ja vi har -16 idag och snö kallt....brrr fast vi fryser ju inte i vÄrt varma hus!

2010-12-22 @ 11:44:08

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0