21 December 2010--10:39

Imorse vaknade jag vid 8 och var helt utvilad.
Underbart!
Gick upp och Ă„t frukost och sen in i duschen.
Sen fixade jag tvÀtten och sen skjutsade jag Beth och Zach till barten för dom skulle in till SF.

Sen imorse skulle jag ringa och stÀlla in Elises playdate eftersom hon hostar och Àr förkyld.
Och jag ringde barnets mamma utan att nÄgon svarade sÄ jag lÀmnade ett röstmeddelande.
Precis innan vi skulle Äka och skjutsa B och Z till barten sÄ ringer mamman upp och sÀger att vi inte alls hade bestÀmt nÄgon playdate.
ÖÖÖÖÖÖH var mitt svar typ.
SÄ jag försöker fÄ ut elise vem det var hon pratade med igÄr.
För hon svarade igĂ„r och nĂ€r jag fick telefonen sĂ„ skrek hon bara SAMMMMYYY VILLL HA EN PLAYDATE, DET ÄR SAMMYS MAMMA I TELEFOOON.
SÄ jag tÀnkte ju sÄklart inte pÄ att frÄga igen vem det var jag pratade med.
Men det var alltsÄ itne sammys mamma.
SÄ jag fick skriva in adressen i GPSen jag fick av mamman jag pratade med och  Äka dit och berÀtta missförstÄndet.
Hur pinsamt som helst.
Men hon förstog.

Och Nu kollar vi tv.
Elise Àr sjuk och Tanner Àr trött sÄ jag tror att han kanske ocksÄ Àr pÄ vÀg att bli sjuk.
Han brukar inte vara trött.
Och min nÀsa kÀnns konstig sÄ jag hopppas verkligen att jag inte blir smittad!


FrÄn igÄr



Efter lunch ska jag, tanner och elise Äka in till walnut creek och boka biljetter till bion och sen gÄ runt lite i wc tills bion börjar.

Funkar inte likadant hÀr som hemma i sverige.
Hemma bokar du biljett och fÄr ett stolsnummer.
HÀr fÄr du köpa biljetten och sen gÄ in och sÀtta dig vart du vill.
SÄ om det Àr fullsatt sÄ mÄste man vara dÀr vÀldigt mycket tidigare om man inte vill sitta lÀngst ner och sÄ ont i nacken..


Kommentarer
Postat av: Vivi

Vad du Àr duktig som fixar allt!! Ja nÀsta Är har du kanske en egen gran att bestÀmma över! kram

2010-12-22 @ 08:47:26

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0