2 december 2010--13:48

Jaa jag vet att jag har vart jÀttte dÄlig pÄ att uppdatera senaste tiden.
Men jag har typ inte haft nÄgra bilder sÄ det Àr inte sÄ kul dÄ.
Men tÀnkte vÀl att jag skulle bli bÀttre pÄ det.

Senaste dagarna har jag inte gjort ngot sÀrskilt.
Har inte trÀnat för min hals Àr inte helt ok.

Idag kom rebecca över och vi gjorde pepparkakshus.
Eller rÀttare sagt sÄ dekorerade vi dem.
Jag har vart sugen pÄ att göra ett Ànda sen jag gjorde det med barnen.

SÄ tÀnkte lÀgga in bilderna pÄ datorn ikvÀll och sen lÀggga upp dom i bloggen i samma veva.
IgÄr lyckades jag Àven förstöra min iphone.
Jag tappade den.
Eller rÀttare sagt sÄ hade jag stoppat i laddaren och den slappen hade trasslat ihop sig med datasladden och jag flyttade pÄ datorn sÄ dÄ Äkte telefonen ner pÄ golvet.
Som Àr mjukt men just pÄ det stÀllet dÀr telefonen Äkte ner sÄ lÄg en tallrik som jag precis hade stÀlllt ner.
HUR JÄVLA MYCKET OTUR ÄR INTE DET?
sÄ nu har jag lÀrt mig att ta ut tallrikarna direjt pÄ sekunden sÄ min mobil inte kan Äka ner pÄ dom och sprika i skÀrmen.
Det Àr ju inte en spricka över heela skÀrmen men jag stör mig pÄ det sÄ ska Äka och laga den imorogn, 50 dollar i sjööön.
Kul.


Jag Àr sÄ rastlös..
KÀnns inte som att jag gör nÄgot alls om dagarna nÀr jag inte trÀnar..
Ska dricka te sÄ min hals blir bra sÄ jag kan trÀna igen.

Nu ska jag byta om, för har glasyr över hela mig typ och sen ska jag Äka och hÀmta barnen och en kompis till dom.




Kommentarer
Postat av: Vivi

Oj dÄ vad trist med Iphonen, otur, trÄkigt med halsen, nu börjar jag undra om du Àr allergisk mot nÄgot i det dÀr huset? vad Àr det för material i vÀggarna? Du har ju ont i halsen stup i kvarten liksom....hmm sÀkert massa konstigt material...nÀÀ men det kanske Àr hunden? Eller nÄgot annat som du Àter dÀr men inte hÀr hemma? FortsÀtter halsen sÄ dÀr fÄr du gÄ och kontrollera om du Àr allergisk, om du inte smittar nÄgon annan sÄ kanske det Àr sÄ. Nu har jag lagt bilder pÄ bloggen sÄ du kan se lite hur vi har det, ska ta nya utifrÄn, vi har mycket snö nu, puss och kram mims

2010-12-03 @ 11:14:14

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0