19 December 2010--20:51

Lite innan lunch idag Äkte jag, Beth, Denise och Zach till en affÀr dÀr dom hade hur mycket julpynt somhelst.
Och dom hade massa olika granar med olika teman.
Tex. Ballet tema, Beach tema, Nordpolen tema, frukt tema, godis tema, fastfood tema mm.

     

  

   

 

Nu pÄ kvÀllen Äkte jag och Pia och hyrde Eat Pray Love.
Och nu kollar vi pÄ den.
Mysig.


Imorgon har jag barnen hela dagen eftersom dom Àr lediga.
Vi ska baka lussebullar har jag tÀnkt och sen kanske vi ska pÄ bio ocksÄ.
Saker man kan göra blir ju aningen begrÀnsade nÀr det regnar..




Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej och oj vad pynt! Har du sett vÄr gran? Den Àr inte klar Àn men den Àr sÄ fin, kram

2010-12-20 @ 08:11:57

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0