15 December 2010-20:50

Jag ligger i sÀngen och kollar pÄ "vÄra VÀnners Liv"
Sarah (min syster) har tjatat pÄ mig att jag ska börja kolla pÄ det för att det Àr sÄ bra.
Men jag har hela tiden sagt att jag inte kan kolla pÄ SvtPlay eftersom jag Àr i USA.

Jag testade det nÀmligen precis nÀr jag kom hit.

Men nu för nÄgra dagar sen testade jag igen om det funkade!

SĂ„ det verkar bara vara vissa program.

Ialla fall.

Jag ligger och kollar pÄ det och det Àr sÄ roligt.

 

NÄgot som Àr mindre roligt Àr att jag har ont i ryggen.

NÀr jag tar ett djupt andetag sÄ kÀnns det som om nÄgon stÄr och klÀmmer mig.

Lite dÄlig beskrivning kanske, men det gör ont i alla fall.

Det kÀnns som om nÄgon har hÀllt grus i mina ögon.
Men det Àr ju omöjligt för det skulle jag ju mÀrkt..
hehe..
Ska kolla klart avsnittet och sen ska jag sova tidigt.
Zach fyller 11 Är imorgon sÄ jag ska gÄ upp lite tidigare och överraska honom med att ha gjort pannkakor, eller om det var vÄffelmix vi hade i skafferiet..
NĂ„got av det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Aj dÄ med ryggen, du kankse har trÀnat konstigt? Idag yr det snö hÀr, jag ska snart ut med Peak men man har ingen lust direkt, huhu....sÄ gulligt att du ska fixa till Zach pÄ morgonen....ikvÀll ska Sarah och Ville klippa sig och sen ska vi gÄ pÄ nÄt hak och Àta ev OLearys mysigt, det Àr sÄ mycket SOFIE dÀr pÄ nÄgot sÀtt....det pÄminner om dig! Men allt Àr sig likt....dÀr alltsÄ. Ja hÀr med nÀstan. Hur gÄr det med julklapparna? Har du kollat portot? Skicka det lÀtta annars nu inom kort sÄ fÄr du ta reda pÄ vad det andra kostar, annars kommer dom nog inte fram......kramis, jag tror du fÄr julklappar pÄ kontot frÄn alla....puss

2010-12-16 @ 08:53:29

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0