15 December 2010-13:16

Imorse var jag helt död nÀr jag vaknade.
Änskade bara att jag kunde ringa och sjukanmĂ€la mig.
Men det Àr ju inte svÄrt nÀr man bor pÄ jobbet...
Fast skulle inte kunna göra det ÀndÄ..
FÄr sÄ dÄligt samvete.
SÄ det var bara att gÄ upp, vÀcka barnen, Àta frukost och allt annat.
Sen ville elise absolut ta en dusch sšÄ det blev lite halv stressigt men vi hann i tid till skolan i alla fall.
Sen Ă„kte jag hem och sov ett tag.
Sen duschade jag och sen Äkte jag och Denises mamma (barnens mormor) ivÀg till tanners och elises skola för dom skulle ha julkonsert.
Alla barnen var jÀtte duktiga.
Och elise stog mitten lÀngst fram och hon var typ först av alla barnen med att göra rörelserna och allt.
As kul att se.

Och sen Ă„kte jag hem.
Och nu har jag precis Àtit lunch, fixat tvÀtten och nu ligger jag och lyssnar pÄ twiligt soundtracket..
Vissa lÄtar suger verkligen och andra Àr sÄ sjukt jÀvla bra.

 


Kommer inte ihÄg om jag berÀtttade att vi Äkte skridskor pÄ Union Square i söndags.
  
dock fÄr ni inte se skridskor bilderna.
Av tvÄ anledningar.
1. jag har dom inte.
2. jag sÄg inte klok ut.
och dÄ menar jag inte. hehe oj aa lite dÄlig bild pÄ dig.
utan jag menar. wooow shit. Àr det dÀr du elller din flÀÀÀÀÀskiga tvillingsyster??..
Mer sÄ...


Nu ska jag fortsÀtta med tvÀtten.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0