11 December 2010--13:06




The Tourist var mycket bra, absolut vÀrd att se.
Filmen slutade 23:30 sÄ dÄ Äkte alla hem, jag var helt slut.
Vaknade klocna 7 imorse!!
Men kollade pÄ klockan och somnade om.
Sen vaknade jag upp 9:30 och det gick lite lÀttare.
Gick upp och satte mig och kollade pÄ  spongebob med elise.
Sen gjorde jag mackor till tanner och elise och sen Äkte t, e, denise och hennes mamma ivÀg till tahoe.
Dom kommer hem imorgon.
Alex och zach Àr pÄ zachs fotbollsmatch.
Börjar bli spÀnnande nu.
Hans lag har gÄtt jÀtte lÄngt, sÀsongen brukar vara över för lÀngesen.

Jag ska se till att göra mig iordning nu och sen ta en promenad och hÀmta bilen som stÄr hos grannarna (dock typ en 20-25 mins promenad) sen ska jag Äka till walnut creek och möta upp malene och nina.
Vi ska ha Twilight kvÀll, kollla pÄ filmerna.
Mysigt vÀrre.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0