10 december 2010--11:54

Tog kort pÄ nÄgra julpyntade hus..Blev inte sÄ bra bilder men ni ser ju att det Àr MYCKET

  

Elise gjorde en slÀngkyss till sandra och erika (gamla aupairerna)

 


Söt tjej innan skolan


IgÄr var vi pÄ Tanner och Elises skola och skulle spela fotboll men det var för blött sÄ det slutade med att vi spelade "basket"


 

Imorse skjutsade jag barnen till skolan och sen Ă„kte jag till gymmet.

Efter gymmet sÄ Äkte jag till Diablo (en mataffÀr) och köpte kycklingfilé, vitlök, avokado, tomater och matlagningsgrÀdde)

Jag ska laga middag ikvÀll och var och köpte allt igÄr men glömde sÄklart nÄgra saker...

NÀr jag kom in pÄ Diablo sÄ frÄgade mannen som hjÀlpte mig om det regnade sÄÄ mycket ute.

Först förstog jag inte vad han menade men sen kopplade jag.
Jag hade ju precis duschat sÄ mitt hÄr var blött..

Lite kul tycker jaag.

Sen Äkte jag hem, satte pÄ en tvÀtt, stÀdade upp lite i mitt rum, satte pÄ diskmaskinen, stÀdade upp lite i köket och sen lagade jag lunch.
Nu sitter jag och kollar pÄ NCIS: LA och fryser.
Har smÄfrusit hela morgonen men det Àr ÀndÄ inte sÄ kallt.
Det Àr 15 grader hÀr idag.
Vilket jag absolut inte klagar pÄ nÀr jag hör hur kallt ni har det i sverige.

Tiden springer verkligen ivÀg.
Jag har vart hÀr i 103 dagar.
HELT SJUKT att tiden verkligen gÄr sÄ fort.
Ett Är Àr verkligen inte sÄ lÄng tid.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh det dĂ€r gjorde min dag!

Kan inte du be Elise lÀsa det hÀr;



Hi Elise!

Thanks for your kiss, I miss you so much!

Give Tanner and Zach a hug from me will you?

Xoxoxo Erika



Tack söta du :)

MĂ„nga kramar Erika

2010-12-10 @ 22:38:11
Postat av: ida

guud va söta kids! hoppas du har det bra honey! :)

2010-12-14 @ 00:53:54
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0