31 Augusti 2010

Klockan Àr 06:20 hÀr och jag har vart vaken ett tag!
Jag hatar att gÄ upp tidigt men hade inget val idag, jag var kissnödig och det var sÄ sjukt varmt i rummet att jag trodde att jag skulle svimma.
Jag övervÀgde att lÀgga mig under sÀngen för att det skulle bli lite svalare men Àndrade mig nÀr jag kom pÄ att det Àr heltÀckningsmatta över hela golvet(!)
Snart Àr det frukost, den hÄller pÄ 7-8 och sen börjar lektionerna 8:15..(jag vill inte)

Vi har regler hÀr ocksÄ, vi fÄr absolut inte vara sena, dÄ fÄr vi lÀxa som vÀger upp för hur lÄng tid vi Àr sena..
Och vi mÄste prata engelska heeeela tiden, vilket Àr förstÄeligt eftersom det Àr folk frÄn andra lÀnder hÀr ocksÄ men nÀr jag precis har vaknat sÄ funkar min hjÀrna sÀmre Àn vanligt sÄ det blir fel.

Jag sitter och Àter knÀckebröd utan nÄgot pÄ för jag misstÀnker nÀmligen att frukosten kommer fortsÀtta i samma anda som maten vi tidigare har blivit serverade.

Btw sÄ har jag fÄtt en enorm finns under lÀppen, den syns inte sÄ mycket men det Àr sÄ jÀvla ömt och uppsvullet sÄ det ser ut som att jag har gjort en lÀppförstoring.

Kommentarer
Postat av: Bilalhedda

Hope you enjoyed your visit.

2010-12-13 @ 17:05:03
URL: http://bilalhedda.blog13.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0